Vážení občané,
v rámci zefektivnění plateb za komunální odpad budete za svoz a likvidaci komunálního odpadu v roce 2021 platit až na základě zaslané výzvy k platbě, kterou bude obecní úřad rozesílat v průběhu jarních měsíců roku 2021.
Do konce února vás žádáme o provedení následujících skutečností:
K nemovitostem, u kterých nebudeme mít k dispozici e-mail, bude předpis zaslán většinovému vlastníkovi nemovitosti dle katastru nemovitostí na adresu jeho trvalého pobytu (datové schránky).
Pokud nám poskytnete e-mail, bude výzva k platbě zaslána na tento e-mail. Vlastníky nemovitostí, které v souladu s vyhláškou využívají společné nádoby žádáme o zaslání kontaktního e-mailu včetně čísla popisného/evidenčního nemovitosti, které se předpis týká, na který následně zašleme výzvu k platbě. Vlastníkům datových schránek bude předpis samozřejmě zaslán do datové schránky.
Obyvatelé v nemovitostech vlastněných SVJ se na OÚ nedostavují, předpis k úhradě je zaslán společenstvu.
Vlastníci nemovitostí, kteří v obci Hrusice vlastní ještě další nemovitost, kterou nepronajímají, sdělí tuto skutečnost správci poplatku, obecnímu úřadu Hrusice.
Další informace o svozu a likvidaci veškerého druhu komunálního odpadu včetně cen za svoz a likvidaci odpadu naleznete v sekci Odpadové hospodářství.
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář